آوینآوین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

آوین پرنسس کوچولو

آوین و علاقه به کتاب

1391/8/29 2:37
نویسنده : زهره
317 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comآوین جونم  اشتیاق تو برای شنیدن و ورق زدن کتاب چقدر زیاد بود شاید برای این بود که  من و بابایی تو رو زود با کتاب آشنا کردیم. عاشق قصه های می می نی و پو پو و خانم کوچولوها بودی و مجموعه کتابهای شیمو خانم رو با لذت و هیجان گوش می دادی . شعرهای لالایی رو خودت حفظی و می گی برام بخون تا خوابم ببره . نازنینم  عاشق داستانهای میکی موس و مینی شدی، جوری که جدا کردن تو از میکی غیر ممکن بود . همه جا با میکی بودی از مهمونی گرفته تا پارک و فروشگاه و همه جا . کتابهای میکی و تمام سی دی های میکی رو از حفظ بودی یادم نمی ره یک شب با اصرار زیادت ٤ بار یک کتاب چند قصه ای از میکی رو خوندم و باز با تمام بی تابیهات به خواب رفتم. خواب که نه، بیهوش شدم.

niniweblog.comاین اشتیاق تو برای کتاب خوندن همه رو متعجب کرده  ،خاله هانیه همیشه شاهد این سماجت های تو برای کتاب و در نهایت فرار کردن من بوده .  الان تقریبا کتابی نیست که برای تو نخونده باشم ، کدوقلقه زن و بزبزقندی اولین نرم افزارهایی بود که بعد از قصه هاش لذت بیشتری بهت می داد . دختر قشنگم علاقه تو به خوندن قصه و قصه تعریف کردن برام خیلی لذت بخشه، گاهی وقتی داری با آب و تاب با اون بیان شیرینت برام قصه می گی و موضوع قصه برام طرح می کنی دیگه نمی تونم خودم رو کنترل کنم و آنقدر می بوسمت تا دوباره شروع کنی .  جالب این جاست که جدیدا کتاب هایی رو که از ٨ سالگی به بعد باید برات بخونیم و بدون تصویره  از کتابخونه برمی داری و به زور می خوای که برات بخونیم و ما هم مجبوریم با تغییر قسمتهایی از کتاب برات بخونیم.عسلم از عشقم هرچی بگم کم گفتم البته باید اعتراف کنم بابا محمد بیشتر از من باعث این همه اشتیاق تو به کتاب شده، شما دو تا یک جورایی مثل هم هستید باهوش و متفکر. ،

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیلووو
5 آذر 91 1:49
آوین دختر باهوش و متفکریه کاملا باهات موافقم خیلی خیلی دوسش دارم خیلی ملوسه مامان زهره مارو لینک کنید تا باهم دوست شیم من و سام منتظریمااااااااااا
التاز
5 آذر 91 10:16
آوین یکی یه دونه همه ماهاست نور و روشناییه شادی خونه ماست تنها کودکیه که انقدر دوستش دارم همبازی کودک درون منه